FANDOM

Zwolnienie – magiczny świstek który upoważnia ucznia do całkowicie legalnego opuszczenia ilości lekcji na nim zawartych. Zwolnienia to jednak z najbardziej fałszowanych rzeczy w szkole.

RodzajeEdytuj

Istnieją 2 rodzaje zwolnień, ze względu na osoby, które je wypisały:

Od rodzicówEdytuj

Czyli te które napisali rodzice, lub te na których widnieje ich rzekomy podpis. Często jednak bywają podważane:

  • Jednorazowe – do użycia w konkretnym dniu, chyba, że data jest łatwa do zmienienia. Zwykle są z kilku ostatnich lekcji, bo uczeń ma wizytę u dentysty, albo innego ginekologa.
  • Cykliczne – najczęściej są z 5-10 minut, tak by dziecko mogło zdążyć na pociąg i zrobić po drodze zakupy.

Od lekarzaEdytuj

Te są mocniejsze, właściwie nie do podważenia, a już na pewno cholernie trudne do podrobienia. Wpadka jednak w tym przypadku może się zakończyć w pierdlu. Zwolnienie takie może nas nawet zwolnić całkowicie z WFu, bo przecież nie można ćwiczyć z otartym kciukiem[1].

FałszerstwoEdytuj

Sfałszować zwolnienie można kilka sposobów:

  • Poprosić koleżankę o napisanie, albo samemu napisać, a ona tylko podpisze.
  • W przypadku zwolnienia telefonicznego wejść do WC i podać się za rodzica. Trujące wyziewy z klozetu powinny nam wystarczająco pogrubić głos, w sam raz by udawać tatuśka.
  • Gdy mamy znajomego lekarza, to zwolnienie z wychowania fizycznego mamy jak w banku. Dzięki temu unikniemy kontaktu z innymi, gorszymi klasami.
  • Spróbować okantować rodzica, by podpisał się na podanej przez nas kartce. Ta metoda działa tylko w przypadku ślepych lub pijanych rodziców.

PrzypisyEdytuj

  1. Ciekawe od czego...