FANDOM

Mydlo.jpg

Święty Graal w ubikacji.

WC – pomieszczenie w szkole rządzące się własnymi prawami. Jedyne miejsce w szkole, w którym brakuje papieru mimo, iż tutaj właśnie jest najbardziej pożądany.

SkładEdytuj

Papier toaletowy.jpg

„Papieru ci u nas dostatek, choć i ten przyjmiemy jako symbol udanej obstrukcji.”

Typowa ubikacja składa się z:

  • umywalki – której dotknięcie jest bardziej groźne niż wsadzenie ręki do pisuaru;
  • muszli klozetowej – ona stanowi podstawę każdej toalety;
  • pisuaru – w toalecie męskiej, który jest ignorowany, bo uczniowie wolą za pomocą swojego moczu zwalczać wszechobecną pleśń między płytkami.

WykorzystanieEdytuj

Wc.jpg

Typowa toaleta w szkole.

Różne osoby wykorzystują ubikację na inne sposoby. Zwykle większość korzysta z WC do celów do jakich jest on przeznaczony, jednak są w tym pewne różnice.

ChłopcyEdytuj

Chodzą do ubikacji pojedynczo, chyba, że idą właśnie coś zajarać. Czasem też korzystają tam z telefonów, by podszywając się pod swojego tatę wymusić zwolnienie.

DziewczynyEdytuj

Idą do WC całą bandą mimo, iż w przeciwieństwie do chłopców żadna nie ma czego innej przytrzymać. Często też wykorzystują toaletę jako szatnię. Przesiadują tam też, gdy właśnie zerwą z chłopakiem płacząc przez kilka godzin do czasu znalezienia kolejnego.

DresyEdytuj

Poza zajęciami typowo męskimi dresy topią tam kujonów oraz kabli.

Kujony i KableEdytuj

Są topieni przez dresy. Dodatkowo kujony bardzo często myją ręce w szkolnej umywalce nieświadomi tego, że w niej jest jeszcze więcej zarazków niż na ich dłoniach. Kable kryją się przed ofiarami swoich doniesień.

NauczycieleEdytuj

Pisuar.jpg

Pisuar na krótko przed wizytą sanepidu.

Zwykle mają własne WC. Jeśli już odwiedzają tą uczniowską, to tylko wtedy, gdy:

  • usłyszą krzyki topiących się uczniów,
  • korytarz wypełni się dymem papierosowym,
  • ktoś stłucze umywalkę,
  • własna toaleta się zatka.

SprzątaczkaEdytuj

Odwiedza ubikację, by zobaczyć czy grzyb równo rośnie. Czasem też przez przypadek zostawi tu na wpół zużytą rolkę papieru.

KonserwatorEdytuj

Niekiedy tu wpada, by wymienić przepaloną żarówkę, aby wstawić skradzioną rurę i naprawić umywalkę zatkaną przez ucznia, który pomylił ją z muszlą oraz maskować płytki, tak aby nie widać było na nich śladów pęknięć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki