FANDOM

Plastyka – przedmiot praktycznie niewymagający żadnej wiedzy, dlatego jest lubiany przez uczniów posiadających umysły ograniczone do minimum. Jeden z niewielu których kujony nienawidzą.

NietypowośćEdytuj

Tylko podczas plastyki można wyrazić siebie bez ograniczeń. Szkoda, że w przypadku większości uczniów wyrażanie siebie ogranicza się do rysowania penisów, bądź rzeźbienia ich z plasteliny. Kujony pozbawione zdolności manualnych z litości dostają od nauczycieli dobre oceny, by nie obniżyć im średniej. Żaden nauczyciel nie przeżyje przecież świadomości, że przez niego uczeń nie zdobył czerwonego paska na świadectwie.

ZakończenieEdytuj

Typowa lekcja plastyki kończy się wylaniem na stolik wody z kubka przez jednego z żartownisiów i zalaniem czyjegoś zeszytu. Sprawa jest dużo zabawniejsza, jeśli ofiara bardzo o niego dbał. Każdy uczeń wie, że warto poświęcić płacz jednej osoby dla śmiechu reszty.

WyjątkiEdytuj

Gdy nauczycielem plastyki okazuje się stara panna, to uczniowie mogą zacząć robić w gacie podczas tego przedmiotu, bowiem na pewno każe ona nauczyć się im mieszania kolorów i różnych dat, żywcem wyjętych z historii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki