FANDOM

Minister Edukacji Narodowej – head-admin polskiego systemu szkolnictwa i jednocześnie najbardziej znienawidzona osoba przez wszystkich uczniów w kraju, dlatego dla własnego dobra nigdy nie wchodzi do żadnej szkoły i rzadko pojawia się poza swoim ministerstwem.

SławaEdytuj

Minister jest najczęściej głównym bohaterem gier internetowych, w których jest zazwyczaj ofiarą różnych czynności o skutku śmiertelnym. Gry te nie mają następnych części, ponieważ ich główna gwiazda zawsze ginie w kompromitujących okolicznościach, takich jak rozgniecenie przez plecak, albo utopienie w szkolnej ubikacji.

FunkcjeEdytuj

Osoba ta decyduje o tym, ile czasu uczniowie będą gnić w szkole, podczas, gdy mogliby wtedy nabijać level w Tibii, i na jakie podręczniki zostaną zmuszeni zmarnować swoje ciężko zarobione pieniądze rodzice, które przecież mogliby wydać na inne, ważniejsze rzeczy, jak np. alkohol.

ParadoksEdytuj

Ponieważ nigdy nie wchodzi do żadnej szkoły, nie widzi efektów swoich idiotycznych decyzji, co prowadzi do kolejnych problemów i następnych rozporządzeń. Wyjściem z tego ma być monitoring w szkołach, jednak nikt nie wymyślił za czyje pieniądze to kupić. Na celowniku są jak zwykle rodzice.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki