FANDOM

Papieros

Lokalna waluta.

Gimnazjum – zbieranina dzieci, którym wydaje się, że są dorośli. Najczęściej znajdują się tam najgorsze męty z całej okolicy, choć zdarzają się ludzie w porządku, lecz nie wychylają się, gdyż wtedy nie będą „fajni”.

Pierwszy razEdytuj

Piwo

Napój gimnazjalisty.

To tutaj, a raczej po szkole, po raz pierwszy dane uczniom będzie wypić pierwsze piwo i szpanować, że było się pijanym oraz zapalić papierosa, przy okazji uzależniając się. Biedaki nie wiedzą, że będą tracić na to kasę do końca życia, choć w dzisiejszych czasach długo ono nie potrwa. Warto wspomnieć do dziewictwie, gdyż ze świecą szukać takowego w gimnazjum. Kujony i kable będą miały okazję nauczyć się pływać w sedesie, a koty zmierzą korytarz zapałkami, choć obecnie większość nastoletnich palaczy preferuje zapalniczki.

OcenyEdytuj

Jest to pierwsza szkoła, która uczy młodzież cieszenia się z tego, co mamy. Dwója cieszy równie mocno, co piątka w podstawówce.

ZakończenieEdytuj

Nauka w gimnazjum kończy się egzaminem gimnazjalnym. Potem przyjdzie nam zadecydować o następnej szkole, w której się będziemy męczyć. Najczęściej jest to sławetna szkoła zawodowa, ale najambitniejsi wolą liceum, choć i tak większość po zawalonym roku wyląduje w zawodówce.

Zobacz takżeEdytuj

Bezsensopediasmall
Zobacz artykuł na
Bezsensopedii.