FANDOM

Emosubkultura choroba młodzieżowa coraz częściej spotykana wśród uczniów. Najczęściej dotyka ona te dzieci, które nigdy nie dostały paskiem po dupie tyłku i przez to nie mają czego ze sobą zrobić.

PrzyczynyEdytuj

Koncertemo

Typowa impreza emo, czyli nikt nikogo nie widzi i wszyscy są nieszczęśliwi.

Młody człowiek zostaje emo, gdy okazuje się, że ma przesrane[1] i nie może sobie z tym poradzić. Wpada na genialny pomysł – samobójstwo, jednak nagle okazuje się, że jest cienki jak sik pająka i nie potrafi tego zrobić. Jedyne wyjście to zwrócić na siebie uwagę społeczeństwa ignorując podstawowe zasady anatomii i próbując przeciąć sobie żyły i robiąc durne fotki na nk i fejsa pokazujące jacy to oni są mroczni. Po ciemku to każdy potrafi.

UbiórEdytuj

Prawdziwy emo zawsze, ale to zawsze ubiera się na czarno, a swe ubrania pierze w Perwollu, nie utraciły one swej mrocznej barwy. Niestety z powodu braku danych, nie wiadomo jedynie jakiego koloru bieliznę noszą emo. Z powodu swej „choroby” zwykle mają zwolnienie z WF-u, a jeśli już to przebierają się w WC, by nikt nie widział ich umęczonego ciała.

SpołeczeństwoEdytuj

Emo graffiti

Proste graffiti pokazujące stosunek społeczeństwa do emo.

Ludność ma emo w głębokim poważaniu, ale nauczyciele często litują się nad tymi „umęczonymi duszami” dając im dobre oceny i nie biorąc do odpowiedzi, bo przecież „jest w złym nastroju”. Co innego sądzą jednak inne subkultury, a szczególnie szkolne osiłki, które z dobrego serca szukają tylko pretekstu, aby wyleczyć kolegę z tej przypadłości. Niestety skuteczność jest niska, ale nie zaszkodzi spróbować.

PrzypisyEdytuj

  1. Czyli ma dużo zadania domowego, pryszcze i słabego kompa