FANDOM

Biale.jpg

Zdjęcie porządnej ściągi.

Ściąga – mała karteczka z najważniejszymi informacjami powstająca dzięki procesowi miniaturyzacji. Wykorzystywana głównie podczas sprawdzianów, ponieważ uczniowie są zbyt leniwi, by marnować swój czas na przygotowanie ściągi na kartkówce. Kujony także przygotowują ściągi, jednak nie używają ich, a jedynie uczą się ich na pamięć.

WyglądEdytuj

Są 3 rodzaje ściąg, ze względu na poziom trudności wykonania i użytkowania:

  • Tekst przeciętnej ściągi wygląda tak.

  • To jest czcionka zaawansowanej ściągi.

  • A to ściąga napisana przez eksperta.

RozmieszczenieEdytuj

Ściągę najlepiej umieścić w piórniku lub w kieszeni, o ile siedzimy w rzędach, które nie są pod obserwacją nauczyciela[1]. Niektórzy piszą ściągi na chusteczkach higienicznych, by w razie wpadki ją zasmarkać. Żaden szanujący się nauczyciel nie będzie przecież zaglądał w nasze gile. Dziewczyny mogą chować swe ściągi w części garderoby, na które nauczyciel nie powinien patrzeć, choć należy uważać na nauczycieli-erotomanów, którzy tylko czekają na pretekst, by „przeszukać” daną uczennicę.

ZasadyEdytuj

Użycie ściągi jest nieuczciwe, o ile damy się złapać. Należy pamiętać również, by nie przesadzić, bo nauczyciel także może być nieuczciwy i jeśli jakiś debil dostanie szóstkę, to może go spytać przy tablicy. Wymówka już to zapomniałem nigdy nie działa. Trzeba także wziąć pod uwagę fakt, że w razie złapania na odpisywaniu sprawdzian nie tylko zakończy się pałą, ale dodatkowo dostaniemy solidną uwagę i będziemy pod obserwacją na każdym kolejnym teście, a sam nauczyciel który nas przyłapał straci do nas szacunek[2].

Ściągi niekonwencjonalneEdytuj

Czasem ściągi pisze się na ścianie, czy na gazetce klasowej, ew. na jakimś kalendarzu. Tutaj należy liczyć się z tym, że w razie wpadki będziemy musieli naprawić szkody, co raczej nie spodoba się naszym rodzicom.

Zobacz takżeEdytuj

Bezsensopediasmall.png
Zobacz artykuł na
Bezsensopedii.
  • ...

PrzypisyEdytuj

  1. Nie zawsze są to tylne rzędy
  2. O ile w ogóle go kiedyś do nas miał

Więcej z Fandomu

Losowa wiki